• Kategorie
  • ZIMOWE RĘKAWICE ROBOCZE Z POWŁOKĄ POLIMEROWĄ UVEX UNILITE THERMO PLUS 60592

Rozmiary rękawic
Kategoria produktu Rękawice robocze
51.33
51.33
para Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Ilość w opakowaniu 10 para
Wysyłka w dniach roboczych
- towar pod zamówienie
5-30
Cena przesyłki 19.99
Odbiór osobisty Tychy 0
Paczkomaty InPost 19.99
Kurier POLSKA 24
Kurier pobranie POLSKA 35
Waga 0.08 kg

ZIMOWE RĘKAWICE ROBOCZE Z POWŁOKĄ POLIMEROWĄ UVEX UNILITE THERMO PLUS 60592 TO RĘKAWICE O WIELOWARSTWOWEJ BUDOWIE KTÓRE CHARAKTERYZUJE WYSOKA ODPORNOŚĆ NA ŚCIERANIE. RĘKAWICE CHRONIĄ PRZED CHŁODEM, W KONTAKCIE Z ZIMNYMI PRAEDMIOTAMI ORAZ PRZED URAZAMI MECHANICZNYMI.

Rękawice ochronne marki Uvex z serii unilite thermo z wyjątkowo wytrzymałą powłoką odporną na przetarcia i uszkodzenia mechaniczne co nie przeszkadza w tym aby rękawice były jednocześnie ciepłe i elastyczne. Rękawice gwarantują ochronę nawet przy bardzo niskich temperaturach. Dwuwarstwowa struktura materiału z akrylu i żywej wełny zapewnia przyjemny mikroklimat i wysoki komfort przez cały czas użytkowania. Rękawice robocze znajdują zastosowanie w ciężkich pracach takich jak:praca w niskiej temperaturze, prace betoniarskie i budowlane, praca w chłodniach, praca na wózku widłowym itp.
    

Właściwości:

  • zimowa rękawica o dwuwarstwowej strukturze,
  • wnętrze dłoni i 3/4 grzbietu dłoni z powłoką polimerową zachowującą elastyczność przy niskich temperaturach,    
  • zgodne z certyfikatem  EN 388 (3 2 3 1) i EN 511 (0 1 0),
  • wysoka wytrzymałość na ścieranie mechaniczne elastycznej powłoki polimerowej odpornej na zimno,
  • dobra chwytność w suchych i lekko wilgotnych obszarach,
  • bardzo dobra izolacja termiczna w bezpośrednim kontakcie z zimnymi przedmiotami.
Kolor: czarny, czarny
Dostępne rozmiary:  7 -11
Przed złożeniem zamówienia prosimy o sprawdzenie dostępności.

    

 

Zalecamy sprawdzenie dostępności przed złożeniem i opłaceniem zamówienia.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.