• Zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiany:

WAŻNE! PRZED ODESŁANIEM PRODUKTU PROSIMY: SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI. 

Prawo do zwrotu ma KONSUMENT a nie FIRMA. Zwroty na firmę są rozpatrywane indywidualnie.

 

Adres do odesłania zwracanych produktów:

Optimum BHP

ul. Piłsudskiego 121, 43-100 Tychy

 

Konsument, osoba fizyczna nie dokonująca zakupu na fakturę VAT a paragon ma prawo zwrotu towaru bez podania powodu zwrotu, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Prosimy o kontakt przed odesłaniem produktu oraz o zwrot nieużywanego towaru w oryginalnym opakowaniu. 

Przy zwrocie towaru zwracamy Ci kwotę o wartości całego zwracanego towaru + najniższy transport. 

Regulaminowo nie przyjmujemy zwrotów dokonanych na fakturę, jednak klienci biznesowi - przedsiębiorcy mogą zgłosić chcęć zwrotu towaru w celu indywidualnego rozpatrzenia prośby o przyjęcie zwrotu. Jeśli zakupiony produkt jest w ciągłej naszej sprzedaży dział handlowy może wydać pozytywną decyzję odnośnie przyjęcia towaru do zwrotu lub zgodzi się na wymianę  produktów na inny model.  Zwroty pomiędzy firmami zawsze rozpatrujemy indywidualnie, jednak z zasady należy mieć na uwadze, iż zgodnie z regulaminem, nie przyjmujemy zwrotów dokonanych na firmę. Jeśli chcą Państwo zakupić większą partię towaru dla większej ilości pracowników, rekomendujemy zakup pojedynczych sztuk (odzieży czy obuwia) w celu przymiarki i wyboru odpowiednich rozmiarów

PODSTAWĄ WYMIANY JEST DOWODU ZAKUPU (paragon).

Towar do wymiany przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu. 

W przypadku dostarczenia do Klienta towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem koszty wymiany ponosi Sklep. W innym przypadku koszty związane z odesłaniem poprawnie dostarczonego towaru i wysyłki nowego towaru ponosi Konsument.

 Warunki wymiany towaru na inny rozmiar, kolor:

  • towar znajduje się w nienaruszonym stanie, nie nosi żadnych śladów użytkowania, posiada fabryczne opakowanie oraz metki,
  • towar posiada oryginalne opakowanie, opakowanie jest integralną częścią towaru,
  • klient posiada oryginał dowodu zakupu.

 

Procedura wymiany:

Chęć wymiany należy jak najszybciej zgłosić za pośrednictwem e-mail sklep@optimumbhp.pl poprzez pisemne oświadczenie (prosimy podac nr zamówienia), a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

Klient odsyła formularz wraz z oryginałem dowodu zakupu i towarem NA SWÓJ KOSZT  na adres magazynu. Adres zostanie wskazany przez naszego pracownika.

Po otrzymaniu przesyłki, towar zostaje sprawdzony pod względem śladów noszenia itp. Wymiana towaru na inny rozmiar możliwa jest  w przypadku odesłania nieużywanego produktu oraz w miarę dostępności produktu. Koszt zwrotu i wysyłki pokrywa Klient. 

 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

 

REKLAMACJA

Produkt do reklamacji prosimy odesłać do nas z pismem z nr zamówienia, danymi klienta oraz opisem uszkodzenia. Produkty odesłane do reklamacji muszą być czyste i wyprane (dotyczy odzieży).  Do formularza reklamacyjnego prosimy dołączyć skan/ksero dowód zakupu.